19. syyskuuta 2012

Uusi ruokavaliosuunnitelma testissä

Keskiviikko 19.9

Voimaharjoitus 1h 10min
Venyttely 1h

A1. Ylätalja V-kahvalla 2 x 8 45kg, 1 x 6, 7, 6 50kg
A2. Tasapenkki käsipainoilla 2 x 8 12,5kg, 1 x 6, 6, 3 15kg
B1. Pystypunnerrus tangolla, seisten 1 x 6, 7, 7 17kg
B2. Face Pull taljassa 2 x 12 25kg, 1 x 12 30kg
C1. Trap 3 1 x 12, 12, 11 2,5kg
C2. Hauiskääntö mutkatangolla, seisten 1 x 10, 9, 7 17kg
C3. 1-käden soutu taljassa (kaulalle) 2 x 8 20kg, 1 x 8 22,5kg

Voimaa näyttää tulleen lisää sitten viime viikon: raudan määrä sai tänään nostaa tai sain tehtyä useamman toiston samalla vastuksella kuin edellisellä kerralla. Pitkästä aikaa kuntosalilla puuhastelu tuntuu aidosti hyvältä!

Luomutäysjyväriisiä, broileria, rehuja ja macadamiaöljyä

Olen viikon verran noudattanut Optimal Performancen Sannalta saamaani ruokavaliota. Ruokavalion myötä painoni on tippunut viikossa 800 grammaa, vaikka syön enemmän kuin aikaisemmin - uskomatonta, mutta täysin totta! Oloni on myös huomattavasti energisempi.

Vatsahappotestin myötä huomasimme, että parantamisen varaa on. Saan postitse parin päivän kuluessa Ultra HCl -valmisteen, minkä tulisi tasapainottaa vatsan tilannetta. Toinen merkittävä asia on ruoansulatusentsyymin käyttöönotto, koska huomasimme etteivät kaikki ravintoaineet, kuten marjat, sula elimistössäni.

Tällä hetkellä myös maitotuotteet ovat poissa ruokavaliosta, koska haluamme katsoa kuinka ne mahdollisesti vaikuttavat vatsaani toimintaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.