13. syyskuuta 2012

Todella älykäs älypuhelin

Torstai 13.9

Voimaharjoitus 50min
BJJ 1h 30min

Opiskeluiden (tai lähiopetuksen) loputtua kuvittelin ettei paperiselle kalenterille olisi enää käyttöä - kuvittelin selviäväni älypuhelimellani. Helvettiin kaikki älypuhelimet, kun eivät voi toimia kuten niiden pitäisi! Tyttären lääkärineuvola oli mennä sivusuun, kun kalenterin hälytystoiminto ei (taaskaan) toiminut. Emme olleet kuin 10 minuuttia myöhässä, mutta oma lookkini oli sen näköinen, että terrrve!

Aamusähellyksen keskellä tatti oli kasvanut otsaan, minkä sitten hyödynsin tekemällä intensiivisen 50 minuutin treenin.

A1. Maljakyykky
A2. Pystypunnerrus käsipainoilla, istuen
B1. Staattinen askelkyykky
B2. Vatsarutistus pallolla
C1. Penkkipunnerrus tangolla
C2. Selänojennus

Tein liikeparien liikkeet yhtäjaksoisesti, minkä jälkeen pidin 45 sekuntin tauon. Kaikkia liikkeitä tein kolme sarjaa, 10-12 toistoa.

Treenikuvia ei tältä päivältä ole, mutta tässä kuva lounaastani:

Tummaa täysjyväriisiä, uunissa kypsytettyä kanaa, rehuja ja neitsytoliiviöljyä

Illan lajiharjoituksessa käsittelimme half guardista tehtävää sweeppiä, missä otteet otetaan kaverin lahkeesta sekä kädestä n. ojentajan kohdalta - sweepin nimeä en valitettavasti muista enkä sen henkilön, joka tällä sweepillä voitti Mundialit 2004. Aluksi sweepin liikeradan hahmottaminen oli vaikeaa, mutta muutamat toistot tehtyään alkoi sweepin perimmäinen tarkoitus valjeta minullekin. Lopuksi kaksi kahden minuutin erää positio-/ lopetussparria niin, että jokaisesta onnistuneesta positiosta tuli kolme pistettä ja lopetuksesta 10 pistettä. Pisteet tarkoittivat kuinka monta kertaa vastustajan oli punnerrettava erän päätteeksi. Tämän jälkeen vielä yksi kahden minuutin sekä yksi kolmen minuutin erä tavallista sparria - olisi toki ollut vielä mahdollisuus 7 minuutin erään, mutta tyttäremme vaatiessa seuraa, minä siirryin tatamin laidalle ja mieheni sai sparrata tuon erän.

Nyt venyttelemään ja nauttimaan kupillinen iltateetä ennen nukkumaanmenoa.

Venyy venyy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.