23. syyskuuta 2012

Monipuolisesti

Torstai 20.9

BJJ 1h 30min
Venyttely 1h

Alkulämmittelyksi erilaisia parin kanssa tehtäviä kehonhallintaliikkeitä sekä pystypainia alasvienteineen, mm. palomiehenpyörää.

Tekniikkana kaksi lopetusta side controllista - kaulus- sekä lievekuristus. Molemmat lopetukset ovat sellaisia, millä mm. mieheni on voittanut useamman kuin yhden ottelun, eli varsin toimivia toisinsanoin.

Loppuun kolme erää sparria, mistä ensimmäinen erä oli melkoista haparointia, mutta seuraavat erät kulkivat paremmin.

Perjantai 21.9

Voimaharjoitus 1h
BJJ 1h 30min

A. Tempausveto 5 x 4 40kg, 1 x 2, 4 42,5kg
B. Etukyykky tangolla 1 x 5 40kg, 1 x 4, 4, 3 45kg
C1. Reidenkoukistus maaten 2 x 8 35 kg, 1 x 7, 6 40kg
C2. Selän ojennus 45 -asteen penkissä 1 x 10, 10, 8, 7 10kg
D. Pohkeet seisten, taljassa 2 x 10 45kg, 2 x 10 50kg (Jalkaterät sarjoissa ulos-, keskelle-, sisäänpäin etc.)

Palautusjuomaa sun muuta mukavaa

Tempausvetoonkin sai lisätä vähän painoa, mutta tuo määrä on ehdottomasti maksimi, millä tällä hetkellä tehdään ettei tekniikka leviä. Myös reidenkoukistuksia tein useamman toiston isoimmilla painoilla kuin edellisellä kerralla. Hyvä fiilis!

Sunnuntai 23.9

BJJ 1h 30min

Tekniikkana käsittelimme kuinka olla alla half guardissa, kuinka sieltä pääsee etenemään selkään tai päälle (mount, side control) sekä kuinka sieltä voi tehdä kimuran. Yksinkertaisia asioita, mutta niistähän BJJ:ssa on kyse - ei mitään rakettitiedettä.

Lopuksi yksi viiden minuutin erä sparria.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.