18. marraskuuta 2012

Toinen

Niin, se voimaharjoitteluohjelman toinen treeni.

A. Raakarinnalleveto 8 x 3 27,5kg
B. Tempausveto (HIDAS alaslasku, n. 5 sekuntia) 1 x 10, 8, 10, 9, 8 27,5kg
C1. Askelkyykky (toistot per jalka) 4 x 10 5kg/ käsi

Ai, että teki hyvää! Koskaan aikaisemmin en ole tehnyt askelkyykyssä pientä niia'avaa liikettä ala-asennossa, mikä sai minut huomaamaan, että pienilläkin painoilla saa jalkalihaksiin mukavan poltteen. Raakarinnalleveto onnistuu (mielestäni) kerta kerran jälkeen paremmin. Alkulämmittelyn aikana tein pelkällä mutkatangolla raakatempausta, mikä taas on huomattavasti vaikeampi liike, mutta säännöllisellä harjoittelulla olen saanut senkin kulkemaan hieman paremmin.

Ennen treeniä piti vähän poseerata
Älkää olko huolissanne, villasukista luovuin salin pukuhuoneessa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.