15. marraskuuta 2012

Uutta voimaharjoitteluohjelmaa


Smooooooooooothie

Viime sunnuntaina sain Jonilta uuden voimaharjoitteluohjelman, mutta vasta tänään pääsin kokeilemaan ohjelman ensimmäistä treeniä - hyvältähän tuo jälleen vaikutti!

A1. Kulmasoutu käsipainoilla 2 x 10 10kg, 3 x 10 12,5kg
A2. Lattiapunnerrus käsipainoilla 4 x 10 10kg, 1 x 10 12,5kg
B1. Ylätalja yhdellä kädellä 1 x 10 20kg, 1 x 10 25kg, 1 x 10 30kg, 1 x 10 35kg
B2. Pystypunnerrus tangolla, seisten 3 x 10 17kg
C1. Kiertäjäkalvosinkierto, kyynärpää polvella 3 x 12
C2. Pallon vienti 3 x 15

Sekä liikeparit että niiden väliset palautusajat tuntuivat toimivan hyvin. Sopivat painot olivat hieman hakusessa näin ensimmäisessä treenissä, mutta muutoin tästä treenistä jäi oikein hyvä fiilis.

Nyt hetkeksi venyttelemään ja rentoutumaan sohvalle, että jaksaa aamulla lähteä nujuamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.