26. marraskuuta 2012

Sinnikkäästi ruokaa napaan

Viime viikko meni täysin reisille sairastumiseni vuoksi, minkä vuoksi treenien lukumäärä ei päätä huimannut - tasan 1. Sekä nuha että yskä olivat kiusanani, mutta kuumetta ei sentään ollut. Otin koko viikon todella kevyesti. Vain pari kertaa kävin tyttäreni kanssa rauhallisella vaunulenkillä, mutta muutoin en harrastanut liikuntaa ollenkaan.

Treenaamattomuus vaikutti merkittävästi ruokahaluuni eikä ruoka tahtonut maistua millään. Sinnikkäästi kuitenkin söin kaikki ateriat Sannan laatiman ruokavalion mukaisesti. Sinnikkyys palkittiin, kun viikonlopun kynnyksellä astuin vaa'alle ja näyttöön pamahti 59,6. Pari-kolme viikkoa paino oli pysytellyt samoissa lukemissa, mutta viimeinkin paino otti kaipaamani harppauksen alaspäin.

Välipala: Pari riisikakkua, naudanleikkelettä, omena, pähkinöitä

5 kommenttia:

  1. Olisko levolla ollut osaa kunnon harppaukseen?! ..vaikka kipeänä olitkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin mahdollista, koska valmentajakin sanoi samaa!

      Poista
  2. on mulla täällä profiili mut en oo blogia alkanu pitämään! oon siis se joka sua tänään häiritsi puntilla ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielelläni kyllä lukisin sinunkin treeneistäsi! Oon nimittäin aikaisemminkin katsonut, että hienoa, kun nuoretkin (ihan kuin mä olisin joku vanhus) jaksavat treenata tosissaan. Ei siinä mitään, kiva, kun "häiritsit"! :-)

      Poista
    2. Ehkä mä vielä innostun ja uskaltaudun :p

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.