14. tammikuuta 2013

Miksi liikun tai olen liikkumatta?

Sporttiblogeissa on kiertänyt haaste, jossa pyydetään listaamaan asioita, miksi liikkuu ja asioita, jotka saavat jättämään treenin väliin.

LIIKUN, KOSKA...

Olen yksinkertaisesti päättänyt niin. Minut paremmin tunteavat ihmiset tietävät, että olen hyvin määrätietoinen ihminen. Koska olen päättänyt kehittyä omassa lajissani, teen kaiken voitavani sen saavuttamiseksi. Kesällä 2012 päätin, että tulen kisaamaan ensimmäistä kertaa brasilialaisessa jujutsussa -58,5 kiloisten painoluokassa keväällä 2013 ja sitä tavoitetta kohti ollaan kovaa vauhtia menossa!

Urheilun kautta olen löytänyt itseni, kuka olen, mitä tahdon. Tämän kautta olen myös oppinut sisäistämään vuosia kamppailtuani, että minä olen hyvä, minä pystyn juuri niihin asioihin, mihin minä itse haluan. Suurin Ahaa -elämys on ollut se, että keho kyllä tekee, mikäli olet niin päättänyt, mutta se ei tee, mikäli pääsi sisällä mietit, ettet tule onnistumaan. Omalla ajattelullamme voimme vaikuttaa saavutuksiimme!

Haluan voida hyvin, olla sekä terve että hyvävointinen. Säännöllisen liikunnan ansiosta sairastan tavanomaista vähemmän.

Minua motivoi myös ulkonäölliset asiat, koska urheilullinen vartalo vaan yksinkertaisesti näyttää hyvältä.

SOHVA KUTSUU...

Silloin, kun olen selvästi kipeä tai olen onnistunut satuttamaan itseni. Sairaana ei harrasteta liikuntaa, vaikka mieli tekisi.

Force majeure, (suom. suurempi voima) eli ylivoimainen este on sopimusoikeudessa käytettävä nimitys, joka tarkoittaa sopimuksen osapuolista riippumatonta, odottamatonta poikkeuksellista tapahtumaa, joka estää sovitun velvollisuuden täyttämisen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.