2. tammikuuta 2013

Kuin Kari Grandi

Vasta viime lauantaina pääsin aloittamaan treenaamisen kolme viikkoa kestäneen flunssan selätettyäni. Joulupyhien aikana kärsin myös muutamana iltana kuumeesta, mutta muutoin kärsin lähinnä vain nuhasta, kurkkukivusta sekä tukkoisuudesta.

Lauantaiaamuna olin painimassa parin muun tytön kanssa Lahden Gentailla. Kevyttä guardin ohitus -sparria n. 45 minuuttia, minkä päätteeksi venyttelimme hyvin.

Sunnuntaina kävin tekemässä ½ volyymin voimatreenin, mikä näytti kokonaisuudessaan tältä:

A. Raakarinnalleveto 4 x 3 30kg
B. Tempausveto (HIDAS alaslasku, n. 5 sekuntia) 2 x 10 30kg
C1. Askelkyykky (toistot per jalka) 2 x 10 6kg/ käsi


Vuoden 2012 viimeisen päivän kunniaksi kävin myös uudenvuodenaattona tekemässä voimatreenin. Edelleen ½ volyymilla, ettei flunssa pääse enää iskemään päin näköä. Aaton voimatreeni näytti taas kaiken kaikkiaan tältä:

A1. Kulmasoutu käsipainoilla 3 x 10 15kg
A2. Lattiapunnerrus käsipainoilla 3 x 10 10kg
B1. Ylätalja yhdellä kädellä 2 x 8 20kg
B2. Pystypunnerrus tangolla, seisten 2 x 10 17kg
C1. Kiertäjäkalvosinkierto, kyynärpää polvella 2 x 12
C2. Pallon vienti 2 x 18

Muutoin uudenvuodenaatto kului pitkästä aikaa töiden merkeissä - olin kuin Kari Grandi konsanaan myydessäni ihmisille ilolientä! Aamuyöllä työvuoron päätyttyä minullakin oli kotona kuohuviinipullo odottamassa, mutta olin niin väsynyt, että pullo unohtui kokonaan. Juodaan kuohuviiniä sitten toisella kerralla, kun on aihetta juhlaan!

2 kommenttia:

  1. Ja eikun tsemppiä treeneihin ja linkistä lisää tekniikkaa oppimaan. :-)

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.