22. maaliskuuta 2013

Syypää sun hymyyn

Finnish Open'eihin ei ole enää kuin kuukausi, minkä vuoksi olen todenteolla panostanut itse painimiseen. On tullut painittua niin aamuin kuin illoinkin. Etenkin aamupaineista pidän, koska silloin saa riittävästi painiminuutteja. Totta kai käsittelemme myös valitsemiamme tekniikoita, mutta pääpaino on ehdottomasti itse tekemisellä.

Parhaimmillaan tai pahimmillaan - miten sen nyt ottaa :D - olen ollut treenaamassa viiden melko tuoreen Euroopanmestarin kanssa, eli turpaan on tullut, mutta siitä huolimatta motivaatio on pysynyt edelleen yhtä korkealla. Painiessani selkeästi parempieni seurassa keskityn hakemaan/ kokeilemaan eri tekniikoita huomattavasti rohkeammin kuin oman tasoisteni seurassa. Välillä saatan onnistuakin, mutta pian minut on palautettu takaisin maan pinnalle pilvilinnoistani, heh heh. Täytyy kai olla päästään sekaisin, kun pitää näinkin paljon siitä, että saa jokaisessa sparrissa selkäänsä! Etenkin ruskeavöisen Santerin kanssa painiessa saa muistutuksen siitä, että töitä ON tehtävä.

 Kaunis keväinen auringonpaiste
matkalla päiväkotiin

Tällä hetkellä olen sanoinkuvaamattoman onnellinen, koska solmin tänään yhteistyösopimuksen Solgar Nordicin kanssa. Tässä sitä taas huomaa, että hyvät asiat saapuvat elämään, kun antaa vain mahdollisuuden - kaikki on asenteesta kiinni! Tuntuu uskomattoman hyvältä kuulua tästä eteenpäin heidän sponsoroimiensa urheilijoiden joukkoon. Olen aina asettanut itselleni tavotteita, sponsorisopimus Solgarin kanssa, on ollut niistä yksi. Elämääni mahtuu nykyisin niin paljon hyviä juttuja ja asioita, etten voi muuta kuin hymyillä - life's good!

Tänään tein (juhla)päivälliseksi pizzaa, mikä soveltui kaikin puolin dieettiini. Pizzapohjan tein tutulla Monkeyfood.net -sivustolta löytämälläni reseptillä.

Voi pojat kuinka hyvää :cool:
PIZZAPOHJA
- 5 kananmunaa
- ruususuolaa

Lämmitä uuni 200 asteiseksi sekä voitele leivinpaperi. Erottele valkuaiset ja keltuaiset toisistaan. Vatkaa valkuaiset tiiviiksi vaahdoksi niin, että vaahto pysyy kulhossa, vaikka sen kääntäisi ylösalaisin. Riko keltuaisten rakenne rikki sekä lisää ne valkuaisiin kevyesti sekoittaen. Lisää ripaus suolaa. Levitä massa leivinpaperille ja paista uunissa 10-15 minuuttia. Lisää päälle täytteet ja paista vielä 15-20 minuuttia. Rapeaa, kevyttä, koossapysyvää ja äärimmäisen suussasulavaa - taivaallista, mutta terveellistä!

Meidän pizzamme täytteiksi pääsivät tomaattisose, naudan (10%) jauheliha, sipuli, punainen paprika, jalapeñot ja Polar 15% juusto. Pizzan kaverina noin 300 grammaa salaattia.

Ihanaa viikonloppua kaikille blogini lukijoille!

2 kommenttia:

  1. Onnea Ellu Solgar -sponssista!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Eve! :-)

      PS. Harmittaa ihan vietävästi, kun en ole päässyt pitkään aikaan BodyBalance -tunnillesi. Ensi viikolla mulla taitaa onneksi olla aamuvuoro keskiviikkona niin jospa sitten! :-)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.