14. huhtikuuta 2013

Itsevarmana, mutta nöyränä

Heippa,

edellisenä viikonloppuna kroppani keräsi syystä tai toisesta nestettä, mutta alkuviikosta paino lähtikin laskemaan isoin harppauksin. Matkaa kisapainoon on edelleen, mutta eilen alkaneen virallisen kahdeksan vuorokauden painonvedon aikana saadaan viimeisetkin kilot karistettua ennen kisavaa'alle astumista. Flunssa sotki sotasuunnitelmia, mutta nyt otamme viimeiset kilot pois nesteistä. Testipainonveto onnistui n. kuukausi sitten hyvin eikä se vaikuttanut treenitehoihin - toivottavasti saamme nyt vähintäänkin yhtä hyviä tuloksia!

 Broileria, salaattia ja paahdettuja manteleita sekä uunivihanneksia

Sitkeä räkätauti vaivasi minua koko viikon, minkä vuoksi olo oli varsin tukkoinen. Toissapäivänä olotilani alkoi olla sen verran hyvä, että tein eilen kevyen vaunulenkin tyttäreni kanssa. Välillä menin reippaampaa vauhtia, mutta se ei tuntunut pahalta. Onneksi annoin itselleni luvan levätä koko viikon, vaikka ääni pääni sisällä kehoitti minua muutamaan otteeseen lähtemään tatamille. Olen viimeinkin oppinut tiedostamaan, milloin treenataan ja milloin treenit on syytä jättää oikeasti väliin.

Enää alle viikko ensimmäisiin arvokisoihini, mikä saa minut mietteliääksi. En voi uskoa todeksi, että olen niin lähellä pitkäaikaista tavoitettani - minä olen todella menossa kilpailemaan! Olen treenannut oman mittapuuni mukaan kovaa, mutta aina on asioita, mitä olisi voinut tehdä paremmin. Olosuhteisiin nähden olen kuitenkin erittäin tyytyväinen saavutuksiini. Tavoitteellisen treenaamisen ohella olen käynyt töissä sekä elänyt välillä hektistäkin perhe-elämää. Tässä kohdassa haluan muistuttaa, että kilpaurheilu ei poissulje perhe-elämää, mutta totta kai se vaatii pientä suunnittelua sekä tiimityöskentelyä puolison tai ystävien kanssa. Aikaa on kuitenkin juuri niinhin asioihin, mihin itse haluaa.

Mennään eikä meinata ;)

Ensi lauantain kilpailuista lähden rohkeasti hakemaan kirkkainta mitalia, vaikka viimeistelyviikko ei mennyt suunnitelmien mukaan. Eli ei muuta kuin itsevarmana, mutta nöyränä kohti BJJ Finnish Open'eita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.