4. toukokuuta 2013

Paluu treenirintamalle

Finnish Openit kilpailtuani pidin viikon lepoa treeneistä sekä söin vapaammin kuin yleensä. En punninnut mitään enkä aina valinnut niitä terveellisempiä vaihtoehtoja. Puolessa välissä viikkoa alkoi tuntua siltä, että nyt on pakko alkaa siistimään ruokavaliota, koska olo oli kaikin puolin epämukava: turvotusta, päänsärkyä, väsymystä. Turvotukseen vaikutti omalta osaltaan myös suolan sekä veden palaaminen ruokavalioon, mutta pääsääntöisesti turvotus oli täysin itseaiheutettua.

Vapaan syömisen viikko huipentui viime lauantai-iltana tortillaillalliseen ystävien kanssa. Hyvä ruoka, vielä parempi seura!

Kaikki itsetehtyä cheese dippiä
ja creme fraichea lukuunottamatta

Treenirintamalle palasin tällä viikolla juoksun sekä muutaman lajiharjoituksen merkeissä. Uudet työkuviot 15 tunnin työvuoroineen ovat tehneet treenaamisesta lähestulkoon mahdotonta, koska vuorokaudesta haluan pyhittää aikaa myös perheelle - nukkuakin pitäisi. Onnekseni työkiireet helpottavat vähitellen, mikä mahdollistaa normaalin elämänrytmin. Ensi viikosta lähtien pääsen treenaamaan taas tavoitteellisesti kohti seuraavaa tavoitettani Rome International Openeita.

Oho, ei treenivaatteita ja tukkakin on laitettu

Seuraavat kilpailuni ovat tosiaan Rome International Openit, mitkä nimensä mukaisesti kilpaillaan Roomassa. Töitä on tehtävä menestyäkseen, mutta periksi ei anneta ennen kuin sydänkäyrä on suora. Tottakai menen edelleen perheen, terveyden yms. ehdoilla, mutta pikku asiat eivät saa tätä tyttöä luopumaan tavoitteistaan. Seuraaviin kilpailuihin lähden treenaamaan niin, että teen enemmän lajitreeniä kuin aikaisemmin, koska painimaan oppii vain painimalla. Fysiikkaharjoittelusta en tule luopumaan kokonaan, mutta sen määrä vähenee lajitreenien lisääntyessä.

Tämän hetken lempparitee Clipperiltä

Tällä viikolla olen syönyt siistityn ruokavalion mukaisesti, mutta en ole vieläkään punninnut syömiäni ruoka-aineita keittiövaa'alla. En ole myöskään käynyt itse vaa'alla sitten kisavaa'alle astumiseni, koska nyt tuntuu siltä, että näin on parempi. Olen syönyt terveellisesti musta tuntuu -fiiliksen mukaisesti. Reippaasti vihanneksia, hedelmiä, proteiinia, hyvälaatuista rasvaa sekä hiilareita, kuten perunaa, amaranttia, kauraa.

6 kommenttia:

  1. Heiii mulla on tollanen samanlainen/samantyyppinen pitsipaita. Hyvä idea yhdistää se pastellisävyisen topin kanssa! En ole sitä vielä osannut Suomessa käyttää mutta etelänreissussa pidin sitä ihan vaan bandeautopin kanssa mutta ehkä ei sovi tänne. Ainakaan vielä, ehkä kesällä sitten :)

    Tsemppiä treeneihin ja siistiä, pääset Roomaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo oma pitsipaitani on Vilasta! Tykkään siitä älyttömästi, kun sen voi yhdistää monen eri muun paidan/ topin kanssa. Kesällä bandeautoppi toimisi tuon kanss loistavasti! :-)

      Kiitokset tsempeistä!

      Poista
  2. Kivat hiukset!
    Haastoin sinut : http://pioka.blogspot.fi/2013/05/minut-on-haastettu.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Yritän vastata haasteeseen mahdollisimman pian. :-)

      Poista
  3. Kiitos kun muistutit tosta teestä! Join sitä raskausaikana ehkä 20 pakettia, mutta nyt olin jo kokonaan unohtanu sen :)

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.