17. heinäkuuta 2013

Potku berberiin

Tiistaina olin purppuravöisen - esikuvani - Emilia Tuukkasen pitämissä tyttöpaineissa. Tyttöpaineissa käsittelemme samat tekniikat, mitä sekatreeneissäkin, mutta pienillä kikoilla varustettuna. Nämä kikat ovat pieniä yksityiskohtia, mitkä Emilia on huomannut toimiviksi omassa sparrissaan niin treeneissä kuin ennen kaikkea kisoissa. On myös mahtavaa päästä painimaan kerran-kaksi viikossa vain samankokoisten naisten kanssa. Sparraaminen kun on tyystin erilaista vastakkaisen sukupuolen kanssa. Lahden Gentain tyttöpainit ovat toistaiseksi tiistaisin 17-18:30 - tule sinäkin!

Tällä kerralla tyttöpainit olivat tekniikkapainotteiset, mikä sopi minulle paremmin kuin hyvin. Itse opin parhaiten, kun samaa tekniikkaa tehdään pitkään (drillaten). Lopuksi katsoimme pari ylimääräistä tekniikkaa, mitkä loistivat poissaolollaan treenikaverini valkovöisen Monan otteluista viime lauantain Summerfighteissa Hangossa. Joka tapauksessa Mona otteli varmoin ottein napaten itselleen hopeamitalin -63 kiloisten painoluokassa - onnea Mona!

Kuten aikaisemmassa merkinnässäni kerroin, minulla on ollut pieniä vaikeuksia noudattaa ruokavaliotani viime päivinä. Liian pienet annokset ovat kostautuneet aivan liian suurilla ruokamäärillä sekä väärillä valinnoilla. Onnekseni sain potkittua itseäni sen verran perseelle, että tein mittavan ryhtiliikkeen. Sähköpostikeskustelu OP:n Sannan kanssa auttoi omalta osaltaan ryhtiliikkeen tekemiseen. Lähetettyäni Sannalle ruokapäivikseni sain muutaman kallisarvoisen neuvon ruokavalioni parantamiseksi. Pääsääntöisesti kaikki on kunnossa, epäuskostani huolimatta, pientä hienosäätöä lukuunottamatta.

Solgar Nordicin tuotteilla puhtia päivään 

RUOKAPÄIVIS 16/ 7
09:00
- Smoothie (sis. heraproteiini, aswagandha, Flora max, hampunsiemen, mustikka, vesi)
- 2 kupillista kahvia

12:30
- Broileri-lohisalaatti (sis. salaattisekoitus, kurkku, tomaatti, fenkoli, vesimelooni, latva-artisokka, pinjansiemen, oliviiöljy)

LAJITREENI 17-18:30

18:30
- Palkkari (sis. heraproteiini, Osmopure, glutamiini, BCAA)

20:00
- Salaattia ja pekonibroileria (sis. friseesalaatti, vuonankaali, kurkku, tomaatti, kurpitsansiemen, basilikaoliiviöljy, 2 broilerin fileepihviä a' 150g, 4 siivua pekonia)
- 2 riisikakkua (ohut sipaisu voita päällä) sekä 2 kalkkunaleikkelettä

22:00
- Iltapuuro (sis. 30g kaurahiutale, vesi, ruususuola, 5g kylmäpuristettu neitsytkookosöljy, kaneli)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.