19. lokakuuta 2013

Räkänokan smoothiebuumi

Viimeiset pari-kolme viikkoa olen ollut on/ off -flunssassa enkä ole oikein osannut päättää pitäisikö levätä vai ei - olo kun on kuitenkin ollut melko hyvä eikä kuume ole noussut. Viime viikonloppuna onnistuin saamaan itselleni varsin epämiellyttävän kaverin, nimittäin nuhan, minkä kourissa olen edelleen.

Viime sunnuntaina Jyväskylän tytöt saapuivat painimaan salillemme, mutta epäonnekseni olin kipeä. Voi kiesus, kun ottaa päähän tämä sairastaminen.

En voi käsittää miksi olen sairastanut tänä syksynä tavanomaista enemmän. Yleensä olen kipeä kerran tai kaksi vuodessa! Erilaiset vitamiinit ovat päivittäisessä käytössä eikä ruokavalio ole retuperällä, mutta siitä huolimatta pöpöt iskevät meikäläiseen.

Erilaiset smoothiet ovat maistuneet, koska kiinteä ruoka ei maistu nuhaisena, tai kyllähän sitä syö, mutta ei se mitään nautintoa ole. Smoothieissa olen käyttänyt yhteistyökumppanini Solgar Nordicin heraproteiinia. Vasemmanpuoleisessa kuvassa olevasta mustikka-mansikkasmoothiesta tuli taivaallisen hyvää, kun laitoin siihen Solgarin mansikanmakuista proteiinia. Nämä proteiinit ovat oikeasti todella laadukkaita eivätkä maistu yhtään keinotekoisilta - Ellu suosittelee!

Mustikka-mansikkasmoothie maistui välipalaksi
NAMMM 
Terveyspommi päivän ekana ateriana
sisälsi spirulinaa ;)



























Näyttää siltä, etten ole sitten kevään pystynyt treenaamaan suunnitelmallisesti muutamaa viikkoa pidempään, mikä saa v-käyrän nousemaan tähtitieteellisiin lukemiin. Joo-o, teen sen verran kuin vointi antaa myötä, mutta kyllä tämä kieltämättä vähitellen alkaa ärsyttämään, kun ei voi asettaa mitään pidemmän aikavälin tavoitteita treenirintamalle. Kilpailemaan tekisi mieli, mutta e-hei, ei näillä treenimäärillä tai terveydentilalla!

4 kommenttia:

  1. Oi voi, tsemppiä ja kärsivällisyyttä, kyllä sinä ehdit treenaamaan koko loppuelämän! :) Ehkä se mahapöpö heikensi vastustuskykyä? Oot huippumuikkeli näin blogin perusteella ainakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi! <3 Oot oikessa, kyllä mie vielä ehdin. Tämä tuntuu vain laiskottelulta, kun on tottunut harrastamaan liikuntaa suhteellisen paljon. :-)

      Poista
  2. Kilpirauhasongelmat altistavat flunssille. Kun itse olin huonossa kunnossa, flunssa iski pahimmillaan kerran kuussa. Nyt, kun tilanne on tasapainossa, flunssa on paljon harvinaisempi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tiedosta! Toivottavasti minullakin helpottaa, kun saan tilanteeni tasapainoon. Mukavaa syksyä/ alkutalvea sinulle. <3

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.