27. syyskuuta 2014

Kaktus kurkussa teetä hörppien

Viime viikolla en treenannut muuta kuin kaksi kertaa kuntosalilla, koska ylimääräinen sosiaalinen kanssakäyminen ei huvittanut. Salilla, kun voin vain työntä nappikuulokkeet korviini ja olla puhumatta kenellekään - toista se on BJJ -treeneissä, kun vetäjää olisi ainakin kuunneltava!

Sunnuntai-iltana olimme mieheni kanssa ottaneet perhekalenterimme esiin miettiäksemme milloin kukakin harrastaa. Kerrankin, kun minulla olisi ollut mahdollisuus erinomaiseen treeniviikkoon niin minä herään seuraavana aamuna kaktus kurkussa. Kurkkukipu otti onneksi laantuakseen parin päivän tehokkaalla tulehduskipulääkekuurilla! Kuluneen viikon aikana olen litkinyt litroittain teetä. Perinteisten teelaatujen lisäksi myös pakuriteetä on tullut keitettyä useampi litra, mitä olen käyttänyt smoothiessa nesteenä pelkän veden sijaan.

Pakuritee maistuu myös sellaisenaan

Torstaina anoppi tuli hoitamaan lapsia siksi aikaa, kun minä olin hammaslääkärissä. Vihaan hammaslääkärissä käymistä yli kaiken enkä sen vuoksi ollut käynyt vastaanotolla n. kuuteen vuoteen ennen tätä päivää. Reikiä minulla ei ole koskaan ollut, kuten ei ollut tälläkään kerralla, mutta hammaskiveä oli kertynyt - onneksi sen sai poistettua melko vaivattomasti! En vaan pidä siitä, että suutani ronkitaan, mieluummin vaikka synnytän (synnytykseni ovat kestäneet 37 sekä 24 tuntia). Saa nähdä milloin menen seuraavan kerran, tuskin vähään aikaan.

Appelsiinilla maustettua valkoista teetä

Torstai-iltana olin tunnin selkä/ niska-hartiaseudun hieronnassa pitkästä aikaa - edellisestä kerrasta oli yli kuukausi! Vasemmanpuolimmainen lapani oli aivan juntturassa, se oli jopa hieman koholla ilmeisesti lievän tulehdustilan vuoksi. Tunnin hieronta tuntui taivaalliselta ja olo helpottui todella paljon. Imetys ei tee hyvää niska-hartiaseudulleni, vaikka ostin imetystyynynkin, jotta hartiat pysyisivät mahdollisimman rentoina. Ensi viikolla otan pidemmän, 90 minuutin hieronnan, minkä aikana käsittelemme myös jalat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.