19. syyskuuta 2014

Kynttilöiden valoa pimeisiin hetkiin

Tämä viikko on ollut minulle henkisesti todella raskas. Viime viikolla hyvä ystävämme nukkui yllättäen pois eikä minun ole tehnyt mieli poistua omien seinien sisältä ulkomaailmaan - olen vain haahuillut ympäriinsä! Onneksi lapset pitävät tiukasti kiinni rutiineissa, koska muutoin makaisin vain sohvan tai sängyn pohjalla tekemättä yhtään mitään.

Olin sopinut pitäväni PartyLite -kynttiläkutsut n. kuukausi sitten. Aluksi suunnittelin peruvani koko hem**tin kutsut, mutta muutin mieleni, koska oli varmasti hyvä saada hetkeksi muuta "päänvaivaa" kuin viikontakaiset ikävät tapahtumat.

Minivaahtokarkit symmetria -trion koristeina

Keskiviikkoiltana saimmekin sitten ihastella kauniita somisteita sekä tuoksutella uusia kynttilöitä. Suosikkituoksuni on ehdottomasti vaahtokarkki & piparminttu, mutta näin syksyn tullen tuoksut nimeltä syksyn hohto ja rubiinimarja veivät sydämeni mennessään. Syksyisin minut valtaa aina kynttilähulluus, ei ole varmasti yhtään iltaa, ettei kodissamme saisi nauttia kynttilöiden valosta.

Koko viikon olen yrittänyt keksiä runsaasti tekemistä, etten vaan pysähtyisi miettimään liikaa. Tottakai suru on käsiteltävä, mutta sille ei saa antaa valtaa.

Pientä herkuttelua

Kutsuille leivoin myös valkosuklaa-daimtäytteisen juustokakun, mikä onnistui oikein hyvin, vaikka en olekaan mikään leipuri Hiiva. Kakku oli vain hieman liian makea minun makuuni eikä sitä pystynyt syömään yhtä palaa enempää - ehkä hyvä niin! ;)

2 kommenttia:

  1. NO NAM!!! Mä voin lähettää mun osoitteen sulle niin tänne saa lähettää palasia liian makeaa kakkua <3

    t.korinna :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, taidankin laittaa reseptin tänne blogiin. On nimittäin todella helppo tehdä! ;-)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.