24. lokakuuta 2014

Järki VS. halu kokea kilpailufiilis

BJJ SM -kilpailut ovat kolmen viikon kuluttua Turussa, mikä laittaa tämän mammam pään pyörälle. Vaikka olen vast'ikään palannut takaisin tatamille pitkän treenitauon päätyttyä eivätkä nykyiset treenimääräni päätä huimaa, olen tosissani miettinyt laittaisinko oman korteni kekoon näissä karkeloissa.

Mietin onko näillä treenimäärillä ylipäänsä edes viisasta lähteä ottamaan mittaa tytöistä ketkä treenaavat kymmeniä kertoja enemmän kuin minä. Toisaalta minulla ei olisi mitään hävittävää, koska tiedostan tilanteeni vasta 4 kuukautta sitten synnyttäneenä sinisen vyön saaneena. Kilpailukokemuksen kerryttäminen ei kuitenkaan olisi huono asia - päinvastoin!

Kisaamaan, ei kisaamaan, kisaamaan - siinäpä vasta pulma!

Seuraavat isommat kilpailut, missä voisin harkita kilpailevani olisivat ensi keväänä huhti-toukokuussa järjestettävät BJJ Finnish Open'it, mutta niihin on tooo-ooo-della pitkä aika.

3 kommenttia:

  1. Mä sanon et eiku vaan jos painoluokka on helposti tavoitettavissa :) Lajista en tiedä mitään, mutta aina kokemuksesta on varmasti apua? Sitten vaativampi kysymys; kumpaa kakkua suosittelisit sun resepteistä, mustikka-valkosuklaata vai daim-valkosuklaata!? :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen miettinyt, että tässä vaiheessa elämää menisin yksinkertaisesti siihen painoluokkaan, mihin mahdun kaikki varusteet ylläni. Jo yöheräämiset vauvan kanssa nostavat stressitasoa, joten painonveto/ dieetti ei todellakaan olisi mikään fiksu veto tällä hetkellä - kisaamaan voi onneksi mennä juuri siihen painoluokkaan, mihin itse tahtoo. :-)

      Mun suosikki on ehdottomasti mustikka-valkosuklaajuustokakku! ;-)

      Poista
    2. Kuulostaa hyvin järkevältä :) Kiitos vinkistä, taidan tehä sen illalla syntymäpäivän kunniaksi! Ja kiitos kivasta blogista, tykkään sun tyylistä :)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.