4. maaliskuuta 2015

Sairastuvalta mmmoi

Viime viikolla pidin tarkoituksella hieman kevyempää viikkoa treeneistä, kun huomasimme Sanna -valkun kanssa, että olen posottanut ties kuinka monta viikkoa ilman minkäänlaista kevennystä. Ottaen huomioon kotiäitiyden asettamat vaatimukset, mm. tavanomaista huonomman unenlaadun/ -määrän sekä liikuntasuorituksieni määrän, kevyet viikot tulen jatkossa kirjoittamaan valmiiksi kalenteriini 5-6 viikon välein. Kevennetyt viikot auttavat ennen kaikkea palautumaan, mutta myös pitämään motivaation yllä!

BioSignature -mittauksen yhteydessä keskustelimme Sannan kanssa myös treenijuomista, joiden suhteen olen ollut suoraan sanottuna laiska tämän toisen raskauden jälkeen. Palautusjuoma on ollut käytössäni silloin tällöin, mutta treenilaturi/ treenin aikana hörpittävä juoma ovat loistaneet poissaolollaan. Minun taustani tietäen näihin asioihin olisi saatava muutosta mahdollisimman pian, jotta riittävä palautuminen olisi edes mahdollista.

Vihreää teetä & makeutuksena agavesiirappia

Sunnuntai-maanantain välisenä yönä flunssa iski sitten minuunkin. Muu perhe oli sairastanut toinen toisensa jälkeen ja minä luulin nahkani pelastuneen tällä kertaa - toisin kuitenkin kävi! Kuumetta minulla ei ole ollut, mutta muuten olo on ollut todella kehno.

Huomaan, kun en pääse harrastamaan liikuntaa, mieleni tekee syödä todella epäterveellisesti. Irtokarkkilaarit houkuttelevat enemmän kuin koskaan aikaisemmin ja voin väittää, että kuulen kuinka Ben & Jerry'sin uutuusjäätelö huutaa nimeäni.

2 kommenttia:

  1. Ben&Jerrysille on niin hiton vaikea sanoa:
    Ei kiitos.
    Ymmärrän niiiiiiiiiiiiin hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Onneksi mun vatsaongelmat estää tekemästä hätiköityjä ratkaisuja, vaikka kieltämättä se jäätelö maistuisi varmasti taivaalliselta. :-)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.