2. toukokuuta 2015

BJJ Finnish Open 2015




Kaksi viikkoa sitten sekä minä että mieheni kilpailimme BJJ Finnish Openeissa Espoossa. Minä ottelin lyhyen kilpailu-urani parhaimman ottelun, mutta mieheni alisuoriutui huomattavasti omaan tavanomaiseen tasoonsa verrattuna - ilmeisesti Rooman kilpailut painoivat vielä eikä kilpailuiden välillä ollut aikaa palautua tarpeeksi hyvin.

Omat rahkeeni riittivät pronssimitaliin, mihin en kieltämättä ole täysin tyytyväinen. Uusi painoluokka tuntui kuitenkin todella hyvältä enkä tulevaisuudessakaan aio pudottaa painoani alempaan -luokkaan. Vaikka minun kohdallani puhutaan vain muutamista kiloista tai sadoista grammoista, painonpudotuksen aiheuttama stressi ei sovi minulle. Minimoimalla stressin tulen suoriutumaan paremmin itse ottelusta - onhan tämä nähty niin moneen kertaan!

Finnish Openeista selviydyttyämme lomailimme viikon Pyhätunturin kauniissa maisemissa yhdessä tuttavaperheemme kanssa, minkä vuoksi blogi on pysynyt vaiti. Olen myös keskittänyt focukseni erääseen asiaan, mikä on vienyt minulta runsaasti aikaa kuluneen kuukauden aikana, mutta tästä lisää myöhemmin.

Viikon kuluttua korkkaan No-Gi -kilpailu-urani Tampereella, missä kamppaillaan ensimmäistä kertaa Tampella No-Gi Openit - pysytään kuulolla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.