14. toukokuuta 2015

Crossfit on Ramp

Crossfitin on Ramp -kurssin on toistaiseksi vastannut täysin tavoitteitani. Uskon, että tulevaisuudessa tulen kehittymään monella eri tapaa niin painonnosto- kuin kehonpainoliikkeissäkin. Tähän mennessä olemme mm. opetelleet erilaiset kyykyt (taka-, etu- & valakyykky). Kaikkea muuta olen tehnyt paitsi valakyykkyä, mutta siitä huolimatta olen oppinut lisää. Näiden oppimieni yksityiskohtien ansiosta olen oivaltanut minkä vuoksi esim. etukyykkytulokseni ovat pysyneet todella pitkään samoissa lukemissa.

Lahden boxi

Maanantaina lämmittelimme erilaisilla eläinliikkeillä (mittarimato, rapukävely, gorilla, lisko/ krokotiili), mitkä olivat minulle entuudestaan tuttuja BJJ -treeneistä. Hyviä kehonpainoliikkeitä, millä saa lämmiteltyä varsin tehokkaasti koko kropan. Esimerkiksi mittarimato on erinomainen liike lämmittelyyn ennen maastavetoa, koska liike kohdistuu eniten nimenomaan takareisiin, keskivartaloon sekä takapuoleen.

Keskiviikkona keskityimme vuorostaan erilaisiin työntäviin liikkeisiin (pystypunnerrus, push jerkpush press).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.